Hatodik Emlékezés

    - Szeretem, sőt imádom a munkámat! Akárhányszor leülök a gépem elé, otthon érzem magam. Ez régen is, most is így van. Amikor zaklatott voltam elkezdtem egy random weblapot programozni, és már is megnyugodtam. Nem is tudnám elképzelni az életemet az informatika nélkül. Komolyan, ha a 18. századba születtem volna, fix, hogy kinyírtam volna magam.
    Míg mások ”gyk”-nak hívnak, én inkább önmegvalósítónak tartom magam. Minden művész az, csak más-más platformon teszi ezt...
    - …?
    - Hogy szeretem-e az autókat? Fogalmazzunk úgy, hogy édesapám szerint, ha fiúnak születek, F-1-es pilótának mentem volna. Egyszerűen mindent imádok ebben a korban. A 21. század találmányai a leglenyűgözőbbek, ember ismeret óta! Száguldozunk az utakon, és információkat közlünk, több 1000 kilométeres távolságokban egy másodperc alatt. Fantasztikus! Én, semmi pénzért nem élnék másik korban! Az autók is olyan, dolgok, amik demonstrálják, hogy igenis az ember ural mindent, ami kézzelfogható! A száguldás, ahogy a szél belecsap a hajadba... Hmm... Felejthetetlen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hatodik Fejezet - Emeilie - Mi a...?!

Tizedik fejezet - Mario - Elég

Első Emlékezés