Hetedik Emlékezés



    - Már említettem, de tényleg rettenetesen szeretem a munkámat, de ez... Ez a legeslegjelentősebb alkotásom volt. Az egész testem remegett, és lázban égett, ha csak az oldalra gondoltam. Az ember nem pont egy focista honlapját tervezi élete „FŐ” művének, de én mégis úgy tekintek rá... Bár, így visszagondolva, ezek az érzések, talán nem is az oldal elkészítése miatt voltak. Annyi mindent megváltoztatott, és elkezdett... Valahányszor csak megnézem, el önt a büszkeség. ,,Igen, ezt én csináltam!” Bárhogy is nézzük, a világ, amiben élünk adott, de azt senki nem mondta meg, hogy milyenné tehetjük. Még én magam is érzem a furcsaságot abban, amit beszélek, de az elektronika igen is művészet! Kreativitást, és szenvedélyt követel meg az emberektől! Minden alkotásra váró festmény, szobor, vagy könyv ezt teszi... és ez az oldal is ezt tette...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hatodik Fejezet - Emeilie - Mi a...?!

Tizedik fejezet - Mario - Elég

Első Emlékezés