Negyedik Emlékezés

    - Eredetileg gyűlöltem repülőre szállni, aztán amikor már a gép felemelkedett, egy mámoros érzés járt át. Nem tudtam, és most sem tudnám megmagyarázni, mi is ez. Fordítva működök, mint a többiek, mert mások éppen az égben félnek. A repülés szerintem egy olyan megérhetetlen dolog, aminek meg van a titokzatossága. Persze, most az összes fizikus, és biológus vitába szállna velem, én mégis kiállok az igazamért. A Misztikum belengi a repülés minden pillanatát, épp úgy, ahogy az életünkét is.
    - …?
    - Pontosan! Az első találkozás is egy ilyen dolog, mint a repülés. Eleinte félsz, sőt rettegsz tőle, hogy vajon milyen lesz, de amikor átéled nem akarsz kiszállni belőle soha többé. Én is így indultam el. Félve, hogy mit is tartogat nekem az a nap. Lezuhanok a repülővel, és kiderül, nem is az igazi Andre Schürrlé-vel beszéltem...?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hatodik Fejezet - Emeilie - Mi a...?!

Tizedik fejezet - Mario - Elég

Első Emlékezés